Karta Gdynia Rodzinna

W dniu 4 września 2018 roku ruszył projekt Moje Miasto Gdynia wraz z Kartą Mieszkańca. Oferta adresowana jest do mieszkańców, którzy są zameldowani lub wnoszą opłaty z tytułu podatków lub rozliczają dostawy mediów w Gdyni. Funkcjonalność karty mieszkańca obejmuje m.in. rabaty, promocje, darmowe wejścia do miejsc, w których gdynianie lubią i chcą bywać.

Do Karty Mieszkańca włączono kartę Gdynia Rodzinna oraz kartę Gdynia Seniora. Podczas składania wniosku „online” należy odznaczyć zakładkę „Gdynia Rodzinna”, wówczas logotyp programu znajdzie się na rewersie Karty Mieszkańca. Możemy zatem korzystać z oferty dla mieszkańca i dla rodzin. Warunki przystąpienia do projektu są takie same jak były do karty Gdynia Rodzinna. Będą Państwo mogli posiadać jedną kartę, a korzystać jednocześnie ze zniżek dla mieszkańców oraz dla gdyńskich rodzin.

Jednocześnie informujemy, że posiadane prze Państwa karty Gdynia Rodzinna zachowują ważność. Nie wydawane są nowe karty, oraz nie przedłużamy ważności dotychczasowych kart.  

Zapraszamy Państwa do składnia winsoku o wydanie Karty Mieszkania z uprawnieniami Karty Gdynia Rodzinna.
Ważne też jest to, że nowa karta uprawnia jednocześnie do bezpłatnych przejazdów dzieci  - czyli zastępuję bilet miesięczny i legitymację szkolną w pojazdach ZKM. 

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: rodzina@gdynia.pl lub pod telefonem 58 66 88 385.

Jak wyrobić Kartę Mieszkańca?
Aby otrzymać Kartę należy wejść na stronę: gdynia.pl/karta, założyć konto indywidualne lub rodzinne, a następnie w zakładce [Moje Karty] spersonalizować wygląd swojej karty i wybrać miejsce odbioru. Wnioski można złożyć też w formie papierowej (lista punktów), przy czym procedura ta może wydłużyć proces odbioru Karty.

Rejestracja Karty Mieszkańca:
https://karta.miasto.gdynia.pl/rejestracja/action/familyRegister