Active Fitness - Active Lady Fitness

adres:
ul. 10 Lutego 11, 81-366 Gdynia
tel:
58 620-95-89
e-mail:
info@activegdynia.pl
www:
www.activegdynia.pl

ACTIVE FITNESS to miejsce, gdzie spotykają się zdrowie, ruch i pozytywna energia.

TBC   (Total Body Conditioning)                     
Proste i ogólnorozwojowe zajęcia wzmacniające i poprawiające kondycję fizyczną.
 
FAT BURNER    
Zapraszamy Panie, które zaczęły swoją przygodę z aerobikiem, na zajęcia FAT BURNER, gdyż stopień trudności tych ćwiczeń jest niewielki. Jeżeli głównym celem Pań jest pozbycie się kilku dodatkowych kilogramów, wskazane jest uczestniczenie w zajęciach typu FAT BURNER. Prosta choreografia i umiarkowane tempo sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej, są świetnym sposobem na osiągnięcie wymarzonego celu.

BS, ABT (Body Sculpting,Abdominal-Buttocks-Thighs)    
Bardzo ważnym czynnikiem przy ćwiczeniach fizycznych jest równoczesne wzmacnianie ciała. Najbardziej uniwersalne zajęcia, wzmacniające górne i dolne partie mięśniowe to BS i ABT. Prosta rozgrzewka na podłodze lub stepie, a następnie wzmacnianie całego ciała (BS) oraz jego dolnych partii (ABT) to typowy schemat tego typu zajęć. Najlepsze ćwiczenia dla osób początkujących.

PŁASKI BRZUCH
Zajęcia, na których uczestnicy mają niepowtarzlną okazję, aby skupić się na wzmocnieniu wyodrębnionej partii mięśni. To właśnie ten trening pozwoli Ci doskonale ukształtować i wyrzeźbić mięśnie brzucha, co przełoży się nie tylko na atrakcyjny wygląd Twojego brzucha, ale i na prawidłową postawę.

SAMPLER    
Poznaj wszystkie sprzęty fitness! Sampler to trening wykorzystujący do wzmacniania jak najwięcej przyrządów fitness (piłki, gumy, bosu, sztangi, stepy) podczas jednej godziny zajęć. Gwarantowana świetna zabawa. Doskonały trening zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.
 
PIŁKI     
Idealne zajęcia na pierwszą wizytę w fitness klubie o charakterze wzmacniająco-równoważnym. Znakomite zajęcia dla Pań, które unikają jakiejkolwiek choreografii, spędzają dużo czasu siedząc (świetne rozciągnięcie kręgosłupa) oraz tych klientek, które chcą solidnie wzmocnić ciało w spokojniejszej atmosferze.
 
KRAV MAGA
Izraelski system samoobrony i walki wręcz opracowany w latach 30. XX wieku w Czechosłowacji, przez Imi Lichtenfelda. System bazuje na podstawowych odruchach obronnych człowieka. Posiada różne pchnięcia i uderzenia na okolice gardła, oczu, kopnięcia w strefę krocza oraz w nogi. System cały czas ewoluuje na drodze licznych badań i doświadczeń użytkowników, ale także przejmując z innych systemów obronnych bądź sztuk walki najbardziej skuteczne rozwiązania.
 
GIMNASTYKA USPRAWNIAJĄCO – ODCHUDZAJĄCA    
Polecana dla Pań w każdym wieku pragnących zrzucić zbędne kilogramy, poprawić sylwetkę oraz pozbyć się dokuczliwych bólów kręgosłupa. Polecana jest Paniom, które nie lubią szybkiego tempa, podskoków oraz układów choreograficznych. Wzmacniane jest całe nasze ciało ze specjalnym naciskiem na brzuch, pośladki i uda. Występuje duża ilość ćwiczeń rozciągających, które poprawiają zakres ruchu w poszczególnych stawach przy jednoczesnej likwidacji bólu. Już po pierwszych zajęciach odczuwać będziemy przyjemną lekkość, swobodę ruchu i dobre samopoczucie.

BOSU     
Trening kondycyjno-wzmacniający z wykorzystaniem platformy BOSU. Bardzo efektywny i wszechstronny (do tego świetna zabawa:)) trening na elastycznej kopule. BOSU (Both Sides Up) zmusza ćwiczących do ciągłego utrzymywania równowagi, a przez to idealnie angażuje mięśnie całego ciała. Dla osób średniozaawansowancyh i zaawansowanych.
 
PILATES    
System ćwiczeń polegający na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Efektem takich zajęć jest wysmuklenie sylwetki, płaski brzuch i pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, poprawia się sylwetka. Charakterystyczny dla metody PILATESA jest fakt, iż skupia się on nie tylko na mięśniach dużych i mocnych, ale też wzmacnia mięsnie małe i słabe, o istnieniu których często nie zdajemy sobie sprawy.
 
STRETCHING     
Stopniowe i wolne rozciąganie mięśni, mające na celu zwiększenie ich elastyczności oraz zakresu ruchu w stawach. Są to ćwiczenia usprawniające gibkość i elastyczność ciała przy jednoczesnym relaksie i odprężeniu oraz likwidujące przykurcze mięśniowe, co zapobiega kontuzjom.
 
¾ TONE & CHILL     
Zajęcia wzmacniające w rytmie ¾ z relaksującym rozciąganiem (stretchingiem) w drugiej części lekcji.
 
JOGA     
To połączenie ćwiczeń fizykalnych ciała z prawidłowym oddychaniem i koncentracją umysłu. Zajęcia te pomagają pokonać słabość mięśni, ich przykurcze i ograniczenia ruchomości stawów oraz przyczyniają się do zmniejszenia dolegliwości bólowych kręgosłupa, w różnych jego odcinkach. Trwanie w Asanach pozwoli też rozwinąć poczucie równowagi i koordynację. Wszystkie pozycje dostosowane są do indywidualnych możliwości osoby ćwiczącej, a więc to propozycja dla każdego. 
                                                                                     
BODY ART    
Kompilacja pracy ciała i umysłu. Wyjątkowy trening funkcjonalny wykorzystujący naturalne ruchy jakie wykonujemy każdego dnia bez żadnych obciążeń, przez co polecany każdemu. Charakteryzuje się brakiem choreografii oraz mocną pracą wszystkich grup mięśniowych. ACTIVE FITNESS  zatrudnia tylko certyfikowanych instruktorów tej specjalności.
 
SZTANGI/POWER GYM    
To program ćwiczeń ze SZTANGĄ (odpowiednik treningu na siłowni), którego głównym celem jest wzmacnianie i kształtowanie większości grup mięśniowych przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej w rytm muzyki razem z instruktorem. Każdy z ćwiczących ma do dyspozycji sztangę z dobranymi do swojej możliwości talerzami, co czyni trening optymalnie efektywnym.
 
POWER CIRCUITS TRAINING    
Trening interwałowy, składający się od dwóch do sześciu powtórzeń konkretnego „obwodu”. Jeden obwód to ćwiczenia kondycyjne (prosta, szybka choreografia) na zmianę z ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie. Wszystko dzieje się w tempie, aby tętno było na poziomie treningu kondycyjnego. Trening prosty, ale bardzo efektywny.
 
STEP ¾     
Zajęcia choreograficzne prowadzone w rytmie ¾, oparte na relaksującym, miękkim ruchu tanecznym, który daje głębokie odprężenie. W przeciwieństwie do tradycyjnego fitness ruch jest skierowany energetycznie ,,do wewnątrz”, ale zachowuje wszystkie wymogi treningu aerobowego (średnia intensywność), dzięki czemu pozwala w stopniu optymalnym spalać tkankę tłuszczową. Polecamy wszystkim Paniom, które dobrze czują się na zajęciach choreograficznych, a jednocześnie potrzebują relaksu, łagodnej muzyki, większej świadomości ciała.
 
STEP & SHAPE    
Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu STEPÓW - zarówno w części pierwszej o charakterze rozgrzewki jak i podczas wzmacniania poszczególnych partii mięśniowych. Podczas ćwiczeń wykorzystywane są podstawowe kroki, które połączone w krótki i nieskomplikowany układ dają możliwość podniesienia tętna uczestnikom ćwiczeń oraz rozluźniają między ćwiczeniami kształtującymi sylwetkę. Trening ma charakter ogólnorozwojowy, a jednocześnie poprzez utrzymanie pracy cardio przez cały czas trwania zajęć wpływa korzystnie na spalanie tkani tłuszczowej oraz wzmacnia układ oddechowy. Wykorzystywanie podczas zajęć różnorodnych przyborów (ciężarki, gumy, obciążniki) podnosi efektywność, a jednocześnie sprawia, że zajęcia są urozmaicone, ciekawe oraz dają satysfakcję.
 
KICK - BOX    
Intensywne zajęcia wykorzystujące kombinacje ciosów i kopnięć. Ćwiczenia doskonale wzmacniają brzuch, pośladki, ramiona oraz doskonale rzeźbią i kształtują mięśnie nóg. Dynamiczna muzyka oraz niesamowita dawka energii! Efektem jest jędrne i pięknie ukształtowane ciało. Świetny sposób na rozładowanie stresu!
 
ZUMBA    
To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, wyjątkowe kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywają nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych. ZUMBA jest ŁATWA, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robić. W ostatnich latach Zumba przeprowadziła niemalże rewolucję. Tworząc koncept fitness-zabawy i przeobrażając trening fitness w rozrywkę, Zumba osiągnęła ogromy sukces, wciągnęła tysiące ludzi i jak szalony ogień rozniosła się po całym świecie, wszystkich kontynentach, a tym samym zapisała się w historii, jako najbardziej wpływowe wydarzenie w branży fitnessu.
 
MIX SHAPE    
Godzina treningu wzmacniającego z użyciem różnych technik i przyborów fitnessowych.

SPEEDBALL
Idea treningu jest bardzo prosta i odpowiada wyzwaniom, jakie stawia przed fitnessem współczesny styl życia. Piłki lekarskie SPEEDBALL ważą 1 lub 2 kg. Tak więc to nie obciążenie, ale funkcjonalny trening i dobra zabawa stoją w SPEEDBALL  na pierwszym miejscu. Ćwiczenia z piłką są proste, bardzo efektywne i stanowią doskonałą alternatywę dla powszechnie spotykanych treningów funkcjonalnych. Wywodzą się ze sztuk walki, boksu, treningu z tradycyjną piłką lekarską, ćwiczeń wzmacniających o charakterze funkcjonalnym i tańca. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko ciało, ale pobudzają także umysł. Trening jest skierowany zarówno do kobiet jak i do mężczyzn. Ponieważ nie jest on oparty na choreografii, panowie doskonale odnajdują się w tej formie ruchu. Nie ma żadnego ograniczenia wiekowego. 

SEXY DANCE
SEXY DANCE to sztuka uwodzenia. SEXY DANCE to sexowne ruchy bioder i ciała. SEXY DANCE to połączenie elementów tańców latynoskich takich jak rumba, cha cha, bachata, salsa i samba z elementami jazzu, tańca brzucha.
I do tego ze wspaniałą NATALIĄ WOJDAK- finalistką You Can Dance!

TAI CHI
Chcesz dołączyć do grupy ludzi wyjątkowych, którzy trenują sztukę, która ma blisko 1000 lat? Jest ku temu okazja! W naszym klubie będą odbywać się treningi TAI CHI. Co to jest? Jest to ciekawa kombinacja kulistych ruchów, które w płynny i miękki sposób przechodzą z jednej sekwencji do drugiej. Koniec jednego ruchu jest początkiem dla następnego. Ćwiczenia TAI CHI wpływają korzystnie na funkcjonowanie całego organizmu i są zbieżne z Tradycyjną Medycyną Chińską. Powolne, pełne gracji ruchy odstresowują i ładują całe ciało pozytywną energią. Mają również wpływ na umysł, który jest wyciszany i ma lepszą koncentrację. Chińczycy mowią o TAI CHI, że to medytacja w ruchu, dzięki której człowiek osiąga spokój i harmonię między ciałem, umysłęm, sercem i duszą. Jest to powrót do natury i harmonizowanie z nią. Cele te są zbieżne z efektami osiąganymi w jodze. 
CROSS ACTIVE
Połączenie ćwiczen tabaty oraz crossfitu z wykorzystaniem technik kickbokserskich - czyli ciosow i kopnięć.Trening wytrzymałościowo-siłowy, którego celem jest uzyskanie lepszej sprawności fizycznej całego organizmu. Koncentruje się na nieustannie zmieniających się, intensywnych ćwiczeniach, mających na celu poprawę ogólnej sprawności fizycznej.

TABATA ACTIVE
Intensywna, 20 sekundowa praca siłowo-wytrzymałościowa połączona z treningiem interwałowym z wykorzystaniem technik kickbokserskich (ciosy/kopnięcia).Rozwija wydolności aerobową oraz anaerobową.Przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej.

FOR FIT
Kompleks ćwiczeń siłowych i wytrzymałościowych przeznaczonych dla osób o różnym stopniu zaawansowania.Zajęcia odbywają się w formie obwodów stacyjnych, podczas których angażujemy do pracy wszystkie partie mieśniowe.Dzięki treningowi poprawiamy swoją siłę, szybkość, wytrzymałość ,a także pozbywamy się dużej ilości zbędnych kalorii.Na zajęciach wykorzystywany jest rożnego rodzaju sprzęt np: step, bosu, sztangi , piłki lekarskie , gumy, kettlebelle.Intensywny wysiłek oraz duża dawka pozytywnej energii gwarantowana.

GOODBYE CELLULITE
Formuła ćwiczeń tylko w ACTIVE FITNESS ! Krótka rozgrzewka, po której następują serie powtórzeń głównie mięśni podudzia i pośladków.Zajęcia kończą się 10 minutowym   masażem wykonywanym piłkami ovoball.
SPINNING    
Zamiennie polecamy uczestnictwo w zajęciach typu SPINNING nawet, jeżeli jazda na rowerze nie jest Waszym ulubionym sportem. Wytrwali bywalcy klubów fitness doskonale znają trening SPINNING.  Niezbędne jest podkreślenie, iż program ten jest licencjonowany. Oznacza to, że do treningu niezbędne są specjalne rowery – spinnery, oraz przeszkolona kadra. Podkreślamy, że w naszej kadrze pracują instruktorzy SPINNING, którzy byli jednymi z 12 pierwszych osób wyszkolonych w Polsce w zakresie prowadzenia tego typu zajęć. „Rowerowi” specjaliści to Maja W., Gosia D., Marta K., Czarek M.,Tomek M., Michał K.. Duża ilość spalonych kalorii, wspaniała zabawa w rytmie muzyki, symulacja jazdy w terenie oraz współuczestnictwo jazdy w grupie daje bardzo dobre efekty, odchudza dolne partie ciała, wzmacnia nogi, poprawia kondycję. Zajęcia dla każdego, gdyż w SPINNINGU dozwolona jest jazda w indywidualnym tempie.
 
RODZAJE TRENINGÓW SPINNING:

Recovery 50% - 65% HR max           
Jest to trening o bardzo małej intensywności. Najprostszy profil zajęć SPINNING. Ćwiczenie ma charakter relaksacyjny po dużych wysiłkach, jak również pełni rolę ćwiczenia dla początkujących. Dzięki temu profilowi możemy pracować nad techniką jazdy. Charakteryzuje go najwyższy współczynnik spalania tkanki tłuszczowej.  
                                                                                                                                                                                                        
Endurance 65 - 75% HR max
Jest to trening o małej intensywności. Zawiera trzy podstawowe techniki jazdy. Używany, jako zajęcia dla początkujących i jako dobry trening mentalny. Dużo wizualizacji i motywacji. Charakteryzuje się bardzo wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej.       
 
Super Class 75% - 92% HR max
Zajęcia dla zaawansowanych - trening typu STRENGHT lub INTERWAL trwający 1,5h. W zależności od poziomu zaawansowania  osób uczestniczących w zajęciach, instruktor decyduje o przebiegu lekcji.
 
Strength 75% - 85% HR max
Jest to trening o dość dużej intensywności. Skupia większą uwagę na pracy naszych mięśni i budowie naszego charakteru. Wyróżnia się dużym współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej. Stosowane są techniki podstawowe i zaawansowane. Trening jest przeznaczony dla osób zaawansowanych.
 
Interwal 65% - 92% HR max  
Jest to trening o bardzo dużej intensywności. Zawiera wszystkie techniki jazdy. Rodzaj ten wpływa na zwiększanie naszej wydolności i kondycji. Występuje niski współczynnik spalania tkanki tłuszczowej. Ma duży wpływ na wzmocnienie układu krążenia. Między technikami zaawansowanymi występują przerwy, które mają umożliwić odpoczynek między cyklicznymi powtórzeniami o dużej intensywności.                                                
Spin&Shape
Trening kondycyjny na rowerze spinningowym przeplatany ćwiczeniami wzmacniającymi, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni brzucha.

Heart Rate Games 65% - 80% HR max     
Jest to trening o średniej do dużej intensywności w zależności od zaawansowania grupy, oparty o ciekawe gry z tętnem. Może wykorzystywać wszystkie techniki jazdy. Charakteryzuje się wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej.


Nasz CEL to dawać zdrowie i szczęście poprzez ruch. 

Lokalizacja

lokalizacja
Zobacz lokalizację

Opinie

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.

Zaloguj się