Marcowy numer miesięcznika GAGA już w sprzedaży
Miesięcznik GAGA jest psychologiczno- lifestylowym magazynem dedykowanym nowoczesnym rodzicom dzieci w wieku 0-12 lat. To eleganckie w formie pismo dostarcza treści na temat współczesnej rodziny, przepisów na szczęśliwe Dziecko oraz porad, jak rozwiązywać problemy naszych dzieci. Porusza tematy związane z edukacją oraz modą, kuchnią i kulturą. GAGA
Marcowy numer magazynu GAGA, lifestylowo-psychologicznego miesięcznika dla nowoczesnych rodziców pod redakcją Małgorzaty Ohme, jest dostępny w sprzedaży, a w nim:
W magazynie także stałe rubryki:
Magazyn w cenie 4,99 zł dostępny jest w całej Polsce w sieciach Empik, Inmedio, Traffic Club, Discover, Relay, Kolporter, w prenumeracie, a także bezpłatnie w wersji na iPad.
www.facebook.com/GagaMagazyn, www.gogaga.pl
Obejrzyj spot Gagi http://www.youtube.com/watch?v=aUJZPtSXI2I
„Relacja z dzieckiem jest związkiem z drugim człowiekiem. Małym, ale wymagającym, żywym i często trudnym do opanowania. Takie dzieci często spotykam w swojej pracy terapeutycznej. I ich rodziców – zmęczonych, napiętych do granic możliwości, smutno-bezradnych. Dlatego nowa Gaga skierowana jest do rodziców, którym brakuje wystarczającej wiedzy na temat rozwoju i wychowania dzieci,
a którzy szukają mądrych inspiracji i interesuje ich psychologia dzieci, relacji, rodzin. Brakuje im
po prostu konkretnej, fachowej wiedzy. I wreszcie, Gaga jest dla tych rodziców, którzy nie odnajdują się w stereotypowym postrzeganiu rodziny. Którzy mieszkają głównie w większym mieście, najczęściej pracują i mają nieustające poczucie winy, że jest ich za mało. Dla rodziców samotnych lub żyjących
w patchworkach. Dla tych, dla których definicja rodziny jest określana przez bliskość i miłość.
Magazyn, którego jestem redaktorem naczelnym, zdecydowanie wyróżnia się na rynku wysokim poziomem merytorycznym i praktycznym. Naszym odbiorcą jest inteligentny, wykształcony rodzic, któremu dotychczasowe poradnictwo, zwłaszcza w prasie parentingowej, nie wystarcza.”
Małgorzata Ohme, redaktor naczelna
- Temat numeru: „Matka w korporacji”. Jak pogodzić macierzyństwo z intensywną pracą zawodową? Czy są firmy przyjazne mamom i dzieciom?
- Felieton Grzegorza Kasdepke: O tym, dlaczego warto czasem wyłączyć prąd
- Henryka Krzywonos, ikona „Solidarności”, tramwajarka, ale przede wszystkim mama zastępcza dwanaściorga dzieci. O tym, co jest najtrudniejsze i najpiękniejsze
- Ponadto portret autora popularnych na całym świecie filozoficznych książek dla dzieci
W magazynie także stałe rubryki:
- Męska rozmowa – Tomasz Szczepanik, lider zespołu Pectus i aktor Wojciech Błach
- Bez tabu – Kontrowersje wokół cesarskich cięć.
- Kultura – Nowe książki, płyty i filmy dla dzieci i rodziców.
- Zdrowie – Sposób na niejadka.
- W drodze – Rowerami przez Holandię.
Magazyn w cenie 4,99 zł dostępny jest w całej Polsce w sieciach Empik, Inmedio, Traffic Club, Discover, Relay, Kolporter, w prenumeracie, a także bezpłatnie w wersji na iPad.
www.facebook.com/GagaMagazyn, www.gogaga.pl
Obejrzyj spot Gagi http://www.youtube.com/watch?v=aUJZPtSXI2I
„Relacja z dzieckiem jest związkiem z drugim człowiekiem. Małym, ale wymagającym, żywym i często trudnym do opanowania. Takie dzieci często spotykam w swojej pracy terapeutycznej. I ich rodziców – zmęczonych, napiętych do granic możliwości, smutno-bezradnych. Dlatego nowa Gaga skierowana jest do rodziców, którym brakuje wystarczającej wiedzy na temat rozwoju i wychowania dzieci,
a którzy szukają mądrych inspiracji i interesuje ich psychologia dzieci, relacji, rodzin. Brakuje im
po prostu konkretnej, fachowej wiedzy. I wreszcie, Gaga jest dla tych rodziców, którzy nie odnajdują się w stereotypowym postrzeganiu rodziny. Którzy mieszkają głównie w większym mieście, najczęściej pracują i mają nieustające poczucie winy, że jest ich za mało. Dla rodziców samotnych lub żyjących
w patchworkach. Dla tych, dla których definicja rodziny jest określana przez bliskość i miłość.
Magazyn, którego jestem redaktorem naczelnym, zdecydowanie wyróżnia się na rynku wysokim poziomem merytorycznym i praktycznym. Naszym odbiorcą jest inteligentny, wykształcony rodzic, któremu dotychczasowe poradnictwo, zwłaszcza w prasie parentingowej, nie wystarcza.”
Małgorzata Ohme, redaktor naczelna