Dzień Dziecka w Gdynia Dive

Opublikowano środa, 3 czerwca 2020, ostatnia aktualizacja środa, 3 czerwca 2020 10:26:09

Najlepsze co można podarować dziecku to radość, a co może się do niej przyczynić? Szalony dzień z instruktorami z Gdynia Dive 🙂 Daj się więc wyszaleć swojemu dziecku i oddaj je w nasze ręce.

Najlepsze co można podarować dziecku to radość, a co może się do niej przyczynić? Szalony dzień z instruktorami z Gdynia Dive 🙂 Daj się więc wyszaleć swojemu dziecku i oddaj je w nasze ręce. Obiecujemy niezapomniany dzień pełen wrażeń – wszakże to ich święto i w pełni zasłużyli na jego celebrowanie bez względu na to co dzieje się na świecie. Do wspólnego świętowania zapraszamy dzieci w wieku 8 – 12 lat. W programie: gry i zabawy integracyjne, wyprawa nurkowa na Antarktydę*, ekspedycja** rodem z Sherlocka Holmesa, a także ognisko z kiełbaskami. * Nurkowa wyprawa to ilustrowana zdjęciami opowieść naszej instruktorki Basi z 7 miesięcznej wyprawy jachtowej na Antarktydę ** Leśna Ekspedycja – to kilkugodzinny program nastawiony na poznanie i zbliżenie jego uczestników. Poznanie to odbywa się jednak w nietypowy sposób, na leśnej ścieżce i w silnych objęciach przy wspólnym wysiłku, na wysokościach i w wielu innych niezwyczajnych sytuacjach. Grupa, pod czujnym okiem instruktora pokonuje szlak, wykonując kilkanaście przygotowanych zadań. Każdemu zadaniu przyświeca myśl przewodnia, którą uczestnicy, w trakcie jego wykonywania, odnajdują. I tak zadania nastawione są na: komunikację, współpracę, wyłonienie i rolę lidera, odpowiedzialność i inne. Po każdym zadaniu odbywa się dyskusja, podsumowanie i wyciągnięcie wniosków na przyszłość. Instruktor prowadzący grupę od początku szlaku utrzymuje klimat “niesamowitej ekspedycji w tropikalnej lub mroźnej scenerii”. Wyzwala to w uczestnikach zabawy wprost nieograniczoną wyobraźnię, fantazję i nietuzinkowe, ukryte zdolności, co często prowadzi też do zabawnych dialogów i sytuacji… Przykładowe zadania programu: • Tratwa – w wyniku “przymusowej ewakuacji z pokładu” grupa musi zmieścić i utrzymać się na niewielkiej drewnianej tratwie… • Fabryka – …gdzie po dotarciu na ląd grupa wpada w ręce niegościnnych tubylców i zostaje wcielona jako kolejne ogniwa w produkcji… złamanie odwiecznej tajemnicy przyniesie wolność… • Bagno – niestety fabryka otoczona jest bagnami, do wydostania się przydatne okażą się narty… • Sieć – poruszająca się po nieznanym lądzie grupa trafia w sieć pajęczą, wydostanie się z niej okaże się niełatwe… • Oślepieni – niestety działanie jadu pająka wywołuje czasową utratę wzroku, kilku “ocalałych” członków grupy ma za zadanie przeprowadzić pozostałych w bezpieczne miejsce… • Tarzan – jedyna droga na drugą krawędź przepaści to transport na zwisającej z drzewa lianie.. • Skok zaufania – niestety zejście z krawędzi nie jest zbyt łatwe, niektórym pozostaje skok wprost w ramiona współtowarzyszy niedoli… • Trucizna – na drodze grupy staje tubylcza pułapka – trująca ciecz, którą niełatwo będzie zneutralizować… • SOS – zespół próbuje wykonać magiczne znaki za pomocą sygnalizacyjnej liny. Czy pomogą one powrócić do cywilizacji? ZAPRASZAMY Cena 260zł Zapisy 503870133

Komentarze

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.

Zaloguj się