Turniej Senjutsu: Bitwa o Japonię
- miejsce:
- Biblioteka Witomino
- adres:
- ul. Widna 2B, 81-649 Gdynia
- kiedy:
- sobota, 2 marca 2024
- godz. 10:00 - 14:00
Senjutsu to gra, w której gracze wcielają się w samurajów toczących zacięte pojedynki. Zapraszamy na pierwszy turniej w Bibliotece Witomino.
ZASADY:
1. SAMURAJ - do turnieju można zgłosić jednego samuraja dostępnego w zestawie podstawowym lub dodatkach.
2. TALIA – do turnieju należy zgłosić talię złożoną zgodnie z zasadami budowania talii:
- talia musi liczyć 40 kart (do limitu nie wlicza się karty Zdolności Głównej, kart Broni oraz kart pozostających na stole podczas rozpoczęcia rozgrywki)
- można wybrać tylko 1 kartę rangi Jedeit (zielona)
- można wybrać tylko 1 kopię każdej karty rangi Złoto (złota).
- można posiadać max. 8 kart rangi Złoto (złota)
- można wybrać tylko 2 kopie każdej karty rangi Stal (srebro).
- można wybrać tylko 3 kopie każdej karty rangi Drewno (brązowa)
- można wybrać tylko jedną ze Szkół Nadzorowanych. Wybór szkoły nadzorowanej wyklucza możliwość użycia kart Zdolności z innych szkół. Jeśli nie zostanie wybrana żadna ze szkół, to nie można włączyć do talii żadnej z kart należących do dowolnej Szkoły Nadzorowanej.
- można wybrać tylko 1 kartę rangi Jedeit (zielona)
- można wybrać tylko 1 kopię każdej karty rangi Złoto (złota).
- można posiadać max. 8 kart rangi Złoto (złota)
- można wybrać tylko 2 kopie każdej karty rangi Stal (srebro).
- można wybrać tylko 3 kopie każdej karty rangi Drewno (brązowa)
- można wybrać tylko jedną ze Szkół Nadzorowanych. Wybór szkoły nadzorowanej wyklucza możliwość użycia kart Zdolności z innych szkół. Jeśli nie zostanie wybrana żadna ze szkół, to nie można włączyć do talii żadnej z kart należących do dowolnej Szkoły Nadzorowanej.
3. FORMAT TURNIEJU – turniej rozgrywany systemem szwajcarskim. Minimum odbędą się 4 rundy, po których zostanie wyłoniony zwycięzca lub rozlosowane pary playoff.
4. CZAS TRWANIA – gracze mają pół godziny na rozegranie partii. Jeśli po tym czasie nie zostanie wyłoniony zwycięzca decyduje ilość ran.
5. ROZSTAWIENIE – gracze przed pojedynkiem na przemian rozstawiają elementy terenu (kapliczka + 3 dowolnie wybrane). Rozpoczyna gracz z wyższą pozycją na torze przewagi. Po wyłożeniu ostatniego elementu, gracze wystawiają bohaterów. Tym razem zaczyna gracz o niższej pozycji na torze przewagi. Wybiera strefę rozstawienia. Przeciwnik musi wystawić się w przeciwległej strefie rozstawienia.
6. ZASADY GRY – w trakcie rozgrywki obowiązują podstawowe zasady z podręcznika gry.